19.12.12

Skolpsykologen nästa kanske. Det här med studieångest är inget att leka med. Studieångest --> ogjorda skolarbeten --> inga studiepoäng --> arga brev från FPA --> inga pengar --> mer ångest. Sen följer det där med svält, depression och skit.

Får ångest av att tänka på nyåret också. Bara för att jag av någon orsak fick hemsk ångest förra nyåret. Kanske jag inte ska fira nyår. Men det är väl ingenting att dra upp för studiepsykologen. Nog för att allt hör ihop på något sätt.

Har iaf bestämt mig för att vaka hela natten. Ska nämligen på kandidathandledning kl. 9 och ännu har jag inte producerat något att presentera. Dessutom borde jag ha fått en hemtent skriven idag. I fredags missade jag också två deadlines. Men vad är väl fyra ogjorda arbeten i den enorma hög jag redan har? Märks ingenstans. Problemet är att det inte märks när man får något gjort heller. Man gör alltid för lite.

Jahapp, det här var ju ett positivt inlägg.

Fem saker jag bli på bättre humör av:
1. 4F = folkdans, folkmusik, fiolspel, folkdräkter
2. norska
3.
4.
5.

Nu kommer jag inte på mer. Måste fundera.

Men jag har faktiskt inte varit på dåligt humör idag om det är så det verkar. Jag har tänkt vaka hela natten och förhoppningsvis få något skrivet. Har program imorgon med kandidathandledning, bilbesiktning, en kompis dimission, kompisträff och skridskoåkning. Hoppas bilen går genom besiktningen och att jag inte är för trött. Och att mina vänner inte säger något dumt som att "Men ta dig i kragen nu", om jag bara hade kunnat så skulle det vara gjort redan.

Och nej, julklapparna är inte fixade ännu.

2 kommentarer:

  1. Och på nåt fantastiskt sätt kommer du fixa allt galant ändå!!=)

    SvaraRadera
  2. Jag är rädd för det. Det gör att jag aldrig förändras till det bättre.

    SvaraRadera